Zpet na katedrovy rozcestnik



Zeď nářků


Katedra filosofie

Nová Zeď
a jestli nechcete seriózně naříkat, ale jen tak plkat, tak prosím nikoli na Zdi, ale v místě k tomu určeném.
Děkuji za pochopení.

(e-mail: ) naříkal dne 27. 2. 2004 v 15:14:36 takto:
Odpověd je správná. Takže není pravda to, co je před závorkou.
:-) -jokr



(e-mail: ) naříkal dne 27. 2. 2004 v 13:31:04 takto:
Nevím, kdo má pravomoc určovat, co jsou správné cihly. (odpověď je \"webmaster\")


(e-mail: ) naříkal dne 26. 2. 2004 v 20:26:20 takto:
I kdybych přistoupil na jokrův argument cituji \"Skupiny nejsou žádné pseudoskupiny\" stále se nemohu zbavil pocitu, že se opět zkomplikovalo něco úplně zbytečně a z toho co mělo sloužit k tomu, aby se student nějakým způsobem profiloval se stala povinnost. A o obavy nejde.

Zatím vám nikdo oficiálně nesdělil, že byste měli respektovat kontrolní šablony. Jste prostě svědky zavádění něčeho nového, to, co momentálně vidíte, nemusí být definitivní stav. Možná ano, možná ne. A i kdyby to dopadlo, že ano, nezdá se mi, že by to bránilo jakémukoli profilování studenta. Absolvovat dva předměty z bloku mi nepřipadá jako žádná překážka uvedenému. - jokr

(e-mail: ) naříkal dne 26. 2. 2004 v 0:36:24 takto:
Něco je opraveno, takže naříkat lze, ale nebere to jméno a e-mail, takže podpis prosím do textu - jokr


jj (e-mail: jj@email.cz ) naříkal dne 20. 2. 2004 v 13:20:35 takto:
Měl bych návrh na zlepšení přístupu k textům, i když nevím, do jaké míry je díky aurotrským právům realizovatelný.

Nešlo by některé texty, či vybrané pasáže knih, které jsou v knihovně v nedostatečném množství, popř. jsou třeba jen absenčně a člověk ve frontě se jich v dohledném termínu nemůže dočkat naskenovat a uložit např. pod heslem na server fakulty.
Minimálně by se tím zlepšila přístupnost a také by se šetřila vazba knih.
Díky
Tak to by opravdu nešlo. Které knihy jsou v nedostatečném množství? Jiné knihovny je nemají? Nevyplatí se nějaké knihy si i koupit? jokr

Chtěl bych ještě poděkovat za Texty k předmětu Dějiny filosofie I., raději na přednáškách dávám pozor, než se situuji do role písařky.



protihráč (e-mail: ) naříkal dne 19. 2. 2004 v 13:20:58 takto:
Proč tady už nejsou moje cihly? Naříkám, protože nevím, jestli má determinismus pravdu.
Protože to nebyly žádné cihly. Výkřiky tohoto typu patří jinam a byly tam přemístěny (do komentářů pod článek o zkoušení. Stačí se jen porozhlédnout). Zde je místo pro naprosto seriózní naříkání.jokr


jokr (e-mail: ) naříkal dne 12. 2. 2004 v 16:26:58 takto:
Pokud jde o Úvod do interpretace, psal jsem, že se to ještě ukáže v souvislosti se změnou počtu kreditů, kterou právě katalog předmětů prodělává. Změnu jsem nevyloučil.


Skupiny nejsou žádné pseudoskupiny, jsou to skupiny povinně volitelných předmětů, z kterých každý, koho to teprve čeká, bude vybírat. Ti, kteří to již mají de facto za sebou, se nemusejí ničeho obávat.



pavel (e-mail: ) naříkal dne 12. 2. 2004 v 15:30:09 takto:
jokrem zmiňované kontrolní šablony už jsou pro filozofii v provozu, bohužel si odporují s tím co napsal/ohledně povinosti absolvování Úvodu do interpretace filozofického textu/ a objevilo se tam navíc jakési rozdělení B kreditů do pseudoskupin, přičemž z každé skupiny by měl mít student něco hotové. Kdo to ještě neviděl ať se podívá na kolik se trefil :-).


jokr (e-mail: ) naříkal dne 9. 2. 2004 v 12:14:19 takto:
Rozumím a souhlasím. Řešení není triviální, bohužel.


jff (e-mail: ) naříkal dne 8. 2. 2004 v 20:52:44 takto:
To, že ten problém už nebude, je pro mě celkem nepodstatné, já už ve třetáku taky nebudu:-))) Myslím si, že to mohli buď o rok odložit, nebo udělat nějaké přechodné opatření.
Druhý problém je ale o dost složitější. Je to každý rok stejné. A pro někoho, kdo nema zaregistrovaný žádný předmět je to dost složitá situace. Ano, ti, co mají zaklikáno více předmětů si je odklikají, ale udělají to až těsně před skončením období změn v zápisu. Co mám tedy já (a další studenti, kteří jsou na tom podobně) dělat na začátku semestru? Máme chodit na všechny předměty (což stejně není možné) a prosit a vysvětlovat? Není právě tohle situace, které by měl elekronický systém zabránit?



jokr (e-mail: ) naříkal dne 6. 2. 2004 v 9:55:00 takto:
Ano, to je problém, ale vývojáři IS ho řešit nebudou, protože to odezní. Další 5letí magistři už nejsou, takže se to už nebude opakovat. Vyřešit by to mohli individuálně vyučující.

Ten, kdo si toho mnoho zakliká, to zase uvolní, jinak to nestihne splnit a bude mít problém.



jff (e-mail: ) naříkal dne 5. 2. 2004 v 22:24:42 takto:
ad registrace. Jedna se mi hlavne o dve veci. Na katedre anglistiky maji druhaci a tretaci stejne predmety, respektive stejnou moznost vyberu. A protoze letosni druhaci maji bakalarske studium, tak se samozrejme mohli registrovat drive a tudiz obsadili ty nejlepsi predmety. Myslim, ze to jde proti puvodni myslence, ktera se domnivam byla, ze hlavnim kriteriem pri registraci by mela byt seniorita.
Druha vec je, ze nekteri nerozhodni studenti zaklikaji vsech zhruba 30-40 predmetu a tim take obsadi dost mist. Verim, ze mist v predmetech je dostatek, jen by chtelo do ISu dat nejake omezeni, rekneme na deset predmetu. To zase takovy problem byt nemuze ne? Diky za odpoved.



bsbvo (e-mail: bsbvo@seznam.cz ) naříkal dne 4. 2. 2004 v 12:55:21 takto:
ad. Design: Když konkrétněji, tak konkrétněji. V podstatě mi trhá žíly jen ten milimetrový papír nastavený jako tapeta. Připadá mi nadbytečný. Původní minimalistická podoba stránek určitým způsobem snad i koketovala s něčím jako grafický design. Možná by také stálo za to nechat více prostoru logu fakulty které mi připadá velice povedené. Co se funkčnosti a přehlednosti stránek týče, nemám žádných výhrad, ba právě naopak.


jokr (e-mail: ) naříkal dne 2. 2. 2004 v 20:02:09 takto:
Takovýto nářek se bohužel nedá anonymně řešit, je třeba znát konkrétní data a podívat se, proč, co a jak.


jff (e-mail: ) naříkal dne 2. 2. 2004 v 19:43:57 takto:
Naříkám na systém registrace. Obávám se, že až začne semestr, nebudu moct chodit do školy, protože to zatím vypadá, že nebudu mít zaregistrován ani jeden předmět. Jak mám v tomto systému získat více kreditů (a zmenšit tím zbytkový objem), když mi systém meumožní zapsat si ani jeden předmět?


jokr (e-mail: ) naříkal dne 1. 2. 2004 v 12:11:25 takto:
dvouboroví od letošního roku = ti, kteří nastoupili ke studiu letošního (akademického (2003-2004)) roku. Ale může to být ještě i jinak, protože se mění i počty kreditů. Detaily se dozvíte na začátku semestru od prof. J. Z.


pavel (e-mail: ) naříkal dne 1. 2. 2004 v 11:10:12 takto:
díky Jokrovi za odpověď, ale není z Vašeho komentáře jasné zda myslíte dvouoborové všechny nebo jen ty kteří jsou nyní v prvním ročníku.


jokr (e-mail: ) naříkal dne 31. 1. 2004 v 19:58:09 takto:
K používání je určeno už jen jedno, to, na které vede i link odsud. Druhé, přechodné, stejně jako plkárna, už je jen archiv. Zaručeno není nic, ale také nic dalšího již neplánuji.


Systemator (e-mail: ) naříkal dne 31. 1. 2004 v 13:24:30 takto:
Neplánuje se redukce celkem tří diskusních fór? Myslím, že už je to počínající chaos. To poslední je opravdu vyšperkované, ale soudě podle počtu uživatelů ne příliš oblíbené. Na první pohled je přehnaně složité a často i na druhý. Neříkám ovšem, že bychom si na něj nemohli zvyknout. Kámen úrazu ale je, kde vzít jistotu, že v brzké době nevznikne čtvrté, páté a šesté zaručeně dokonalé???


vagus (e-mail: ) naříkal dne 30. 1. 2004 v 21:13:18 takto:
jen malé upozorneni: \"dvouoborovi od letosniho roku maji povinnost\" jednoznacne nevyplyva, zda jde o imatrikulovane 2003 nebo o druhaky a tretaky, tento vyrok je dvojznacny, prosim o zpresneni.... Diky


jokr (e-mail: ) naříkal dne 29. 1. 2004 v 21:24:11 takto:
Já. Konkrétněji?


bsbvo (e-mail: bsbvo@seznam.cz ) naříkal dne 29. 1. 2004 v 20:44:25 takto:
Kdopak nám to tady neustále mění design? Nic ve zlém ale tohle byl vskutku reakcionářský počin. Před měsícem vypadaly naše stránky o takových 200% lépe :-((


jokr (e-mail: ) naříkal dne 29. 1. 2004 v 12:38:57 takto:
Jednooboroví všichni, dvouoboroví od letošní roku mají tuto povinnost. Ohledně povinností a přehledu jejich plnění se v IS připravuje nová aplikace, jakmile bude funkční, dáme vědět.


pavel (e-mail: ) naříkal dne 27. 1. 2004 v 19:48:58 takto:
Chtěl jsme se zeptat jestli někdo neví pro koho je Úvod do interpretace filozofického textu povinný?/kredit A/ Jestli se nejedná stejně jako u ostatních interpretací jen o druháky a nižší ročník. Děkuji za odpověď zasvěcenému.


pavel (e-mail: ) naříkal dne 27. 1. 2004 v 19:44:14 takto:



JP (e-mail: ) naříkal dne 23. 1. 2004 v 11:45:32 takto:
Rozvrhová struktura výběrových kurzů je každý rok téměř stejná - tedy jeden rok je možné sedět v jedné posluchárně, následující rok v jiné... Vždyť proto to jsou výběrové kurzy, aby se z nich vybíralo:).


Sq. (e-mail: black.mao@seznam.cz ) naříkal dne 23. 1. 2004 v 11:11:02 takto:
Pláči a naříkám, neboť je několik předmětů, které jsou přednášeny na různých místech ve stejném čase. Jak lze sedět na dvou židlích současně, když tyto jsou každá v jiné posluchárně?
Na druhou stranu, chápu že nelze trávit večerní čas, v jiných rodinách věnovaný spíše společné večeři s moderátory televizních novin, bohulibým zušlechťováním nás studentů, které se stejně při zkouškách mnohdy ukazuje jako zbúhdarmé házení hrachu na stěnu a bolestné na něm klečení. Tak nevím, nevím.



BK (e-mail: ) naříkal dne 8. 1. 2004 v 0:37:13 takto:
Asi to není seriózní nářek, ale jestli máte někdo při ruce zbraň, jděte prosím směrem k PrF a zastřelte osobu, co tam učí filosofii. Až teď si uvědomuju, jaká je to krása, když někdo učí něco čemu rozumí.


jokr (e-mail: ) naříkal dne 7. 1. 2004 v 18:51:38 takto:
Ad žóžó: Toto téma je už druhý rok předmětem jedné přednášky (semináře) ve Filosofii ve sci-fi.


JP (e-mail: ) naříkal dne 7. 1. 2004 v 18:14:05 takto:
Odpověď Jakubovi Máchovi: U mého semináře je v sylabu napsáno, co se bude interpretovat (jako obvykle Platón a Aristotelés), v semináři prof. Horáka se čtou francouzské texty, pokud vím, bude se zřejmě navazovat na četbu textů z podzimního semestru.


žožó (e-mail: ) naříkal dne 7. 1. 2004 v 16:54:22 takto:

Můj dotaz, ten, co mi napadl dnes ráno : uvažuje se prosím o vypsání nějakého (asi B-)kursu dotýkajícího se problematiky načrtnuté ve filmu Matrix ? Děkuji již předem za odpověd.



Jakub Macha (e-mail: ) naříkal dne 7. 1. 2004 v 11:37:18 takto:
Neslo by do sylabu (nebo alespon sem) pripsat informace o interpretacnich seminarich, teda alespon o tom, co se tam bude interpretovat.

Doufam, ze jsem se trefil do spravneho auditoria.



Dalibor Gajdůšek (e-mail: DaliborG@seznam.cz ) naříkal dne 12. 12. 2003 v 18:08:47 takto:
Svým nehtem jsem o cosi na klávesnici zavadil a bylo to! Tolik na vysvětlenou. Určitě se však doc. Holzbachová dočká svojí kritiky. Nevím, proč se k ní mám na zkoušku učit slovo od slova!
Nejsem školáček, co se učí básničku! Nevím, proč není přístupná diskusi a dialogu? V dnešní době! Její výklad je pachtění se v hloupostech bez vidění důležitosti a souvislosti! Znovu se ptám, proč tohle má člověk podstupovat ve 21. století!



Dalibor Gajdůšek (e-mail: ) naříkal dne 12. 12. 2003 v 18:02:40 takto:



Dalibor Gajdůšek (e-mail: ) naříkal dne 12. 12. 2003 v 18:02:30 takto:



Brick-layer (e-mail: ) naříkal dne 6. 11. 2003 v 14:23:57 takto:
Dekuji prof. Zouharovi za odpoved. Ja tusil, ze problem bude spis ve mne a v mem vztahu k sociologii samotne. :-(


Jan Zouhar (e-mail: zouhar@phil.muni.cz ) naříkal dne 5. 11. 2003 v 10:36:19 takto:
to brick-layer:
1. Kombinované studium není katedře filozofie na obtíž. Kdyby tomu tak bylo, nepořádali bychom je.
2. Úvod do sociologie už třetí rok zajišťujeme ve spolupráci s katedrou sociologie Fakulty sociálních studií MU. K vyučující nebyly zatím žádné připomínky, spíše naopak. Katedru sociologie FSS pokládáme za základní teoretické pracoviště v oboru.
3. Předmět Úvod do sociologie pro prezenční studium filozofie bude probíhat v jarním semestru 2004 na FSS MU jako přednáška každý týden.



brick-layer (e-mail: ) naříkal dne 4. 11. 2003 v 13:09:55 takto:
Zdravim vespolek !
Zajimal by mne nazor laskaveho ctenare na vyuku predmetu sociologie v ramci zdejsiho studia filosofie, predevsim prezencniho. Proc ? Inu rad bych porovnal s tim, co je v nabidce studentum kombinovaneho studia. Posledni konzultace, v jejimz ramci se dostalo take na sociologii, totiz rozhodne nepresvedcila.
Chapu, ze je mozna kombinovane studium katedre filosofie ponekud na obtiz, ale vysilat na konzultace sociologickeho \"dorostence\" (ci vlastne dorostenku) s (jak se mi alespon jevi) nedostatecne vytribenymi a ujasnenymi nazory, je poradna \'challenge\', a to pro obe strany.
A zkouska ? Zboznit Marxe, Giddense ci Webera nebo snad zaplkat nejake hlouposti na tema \"Strategie adaptivniho prizpusobeni se mcdonaldizovane spolecnosti s prihlednutim k novemu maskulino-feminimu modelu posti-industrialne byrokraticke rodiny \" ?

Nejak si to nedovedu predstavit. Ale mozna to neni problem vyucujiciho, mozna je obsah pojmu sociologie opravdu prazdny...?



Ur (e-mail: ) naříkal dne 4. 11. 2003 v 8:31:12 takto:
Tuhle jsem slyšel francouze, jak chudáci bědují:
Žabí opary! Žabí opari!Žabí oPari!
Čert ví, z čeho to mají...



jr (e-mail: raclavsk@phil.muni.cz ) naříkal dne 23. 10. 2003 v 19:01:55 takto:
ad. knihy jen pro prezenční studium. Podle frekvence výpůjček apod. sami knihovníci označují některé knihy jako pouze prezenční (to se však s těmi Prolegomeny zjevně nestalo). Sami jistě nejlépe víte, o které knihy je velký zájem, zkuste na to relevantní učitele upozorňovat, aby tečku vyřídili. (Např. pár postesknutí mne přivedlo dát tečku jednomu výtisku Traktátu, ale dál - z oblasti analytické filosofie - nevím; nevím, co potřebujete vyčlenit.)


pííísk (e-mail: ) naříkal dne 23. 10. 2003 v 14:06:20 takto:
při delším sezení v knihovně v prvním patře mi už začíná hučet v hlavě...onen hukot vychází z kopírky, který při náročném provozu, hučí téměř bez přestávky..hůůůůů...anebo húúúúúú?


sestra (e-mail: ) naříkal dne 22. 10. 2003 v 19:31:47 takto:
Prý se mají učitelé domluvit s žáky a tak se učitelé domluvili, že žádné volno nebude


jp (e-mail: ) naříkal dne 22. 10. 2003 v 13:14:38 takto:
Jsem pouze nekompetentní osoba, nicméně v jiné souvislosti jsem zaslechl že o žádném volnu na dotčené pondělí se neuvažuje...


squiffysquirrel (e-mail: pondělí ) naříkal dne 22. 10. 2003 v 12:59:26 takto:
Tak ani nevím, jestli je v předsvátečním pondělí výuka. Má cenu šoupat své ploché nohy (řečeno spolu s klasikem) na náš ústav a eventuálně pak bloudit sám potemnělými chodbami, pronásledován výčitkami \"kdybych to byl býval věděl, tak bych sem byl býval nechodil\" Nebo je vše OK a vědomosti jsou vrchovatě rozdávány i v tento den?
Předem děkuji za odezvu od kompetentních osob.



Pepi (e-mail: ) naříkal dne 21. 10. 2003 v 13:12:34 takto:
Kolego Freude, o tvou diagnózou by se dalo polemizovat, ale doporučuji nepokračovat, mohli bychom odhalit dalši poruchy osobnosti připadně jine poměrně slabší projevy patologickych typu chování a dynamismů jiných pedagogů a především studentů... Nepouštějme psychoanalytického krakena, v důsledku by se vše mohlo obrátit proti nám všem.


(e-mail: ) naříkal dne 21. 10. 2003 v 12:38:01 takto:
All in all it was just another brick in the wall


janis (e-mail: ) naříkal dne 20. 10. 2003 v 11:31:46 takto:
tak aspon vime, kam priste zajit, ze


Vergerus (e-mail: ) naříkal dne 20. 10. 2003 v 11:13:21 takto:
Milý Vaněno, živě souhlasím s Tvým náhledem na situaci okolo front, ale protože jsem se už jednou k věci vyjadřoval, koukni se prosím do staršího zápisu na Zdi. Já bych jen přidal konstruktivní nářek na ostudný nedostatek prostředků hygieny na pánských toaletách... Je štěstí najít papír, neřkuli mýdlo, proto jsem chodil na Ústav klasických studií, nyní již na Ústav jazykovědy nebo do knihovny....Zdánlivě trivialita, ale i toto dělá kulturu školy. Dle hodnověrných informací jsou ona místa něžné části fakulty vybavena nesrovnatelně lépe. Je to snad proto, že se předpokládá, že ženy jsou kulturnější?:-)))



vanena (e-mail: ) naříkal dne 17. 10. 2003 v 8:58:05 takto:
Existuje vůbec ještě na fakultě místo, na které se nestojí fronta? Počet a rozsah stání ve frontě skutečně přesahuje všechny meze. Od vyložených extrémů na studijním přes každodení masáže u nejrůznějších dveří, až po lahůdky typu fronty na záchod. Nevím jestli si takhle drastickým navyšováním počtu studentů a) škola nezadělává na menší masakr (nervy praskají i těm odolnějším) b) nepřipravuje zlá tužka půdu pro razantní omezení kontaktních hodin a zavedení brutaliskního systému a`la fakulta informatiky.

PS: Takhle nějak jsem si vždycky představoval pověstné fronty na toaletní papír!



Siska (e-mail: ) naříkal dne 16. 10. 2003 v 23:46:24 takto:
Příští rok nabereme o 10000 prváků víc a budou peníze i na sbor!


Kaiwi (e-mail: ) naříkal dne 15. 10. 2003 v 12:15:36 takto:
Odpověď na Jokrovu odpověď v Bloku. Pane docente, měl byste si pořádně přečíst, co jsem na Zeď napsal. Jasně se tam praví, že se nepodporují sportovní aktivity studentů, kteří už mají odcvičeno více, než fakulta vyžaduje. Když chci tedy cvičit pátý semestr, mám smůlu. Jako důkaz uvádím mail, který dostali zřejmě všichni studenti (a který pochází od Mgr. Jana Škody): \"Na základě rozhodnutí kolegia rektora nebude Fakulta sportovních studií
zajišťovat výuku tělesné výchovy těm studentům,kteří mají absolvovány 4 semestry
povinné TV.Studentům,kteří mají nadále zájem i dále sportovat,nabízí FSpS
několik možností,které jsou uveřejněny na vebových stránkách KSA FSpS-http://www.fsps.muni.cz/struktura/katedry/ksa/default.htm.\"
Podotýkám, že když na zmíněné stránce zvolíte odkaz \"Informace o sportu pro vyšší ročníky\", naběhne vám známá hláška \"Error 404, nenalezeno\".
Ad sbor, nešlo by o tom přece jen něco zjistit? Připadá mi alarmující pokud opravdu univerzita ruší i umělecké aktivity.



Kaiwi (e-mail: ) naříkal dne 10. 10. 2003 v 16:08:31 takto:
Předesílám, že něco z toho, co teď napíšu, mám z druhé ruky. Byl bych proto rád, kdyby mi informace buď někdo potvrdil nebo uvedl na pravou míru.
Na začátku nového akademického roku mě zarazily dvě věci. První byl mail, ve kterém jsem byl upozorněn, že mám nárok na docházku do tělocviku pouze na počet semestrů daný studijními podmínkami té které fakulty. Pokud chci cvičit i dále, mám v podstatě smůlu. Druhá věc, která mě rozčílila, je informace o tom, že univerzita ztratila zájem o svůj pěvecký sbor a ze své obce ho vyobcovala. Věc šla dokonce údajně tak daleko, že je přísně dohlíženo (snad na popud kancléřky) na to, aby sbor ani nesměl nikde na univerzitě zkoušet. Proto zpívají každý týden někde jinde (Radnice na Dominikánském nám., gymnázium na Křenové apod.)
Když si výše napsané svým primitivním rozumem sesumíruji, zdá se mi, že je cosi shnilého na univerzitě brněnské. Nevím, jestli v dnešní době jsou už opravdu důležité pouze peníze za počet přijatých studentů, ale chování MU vůči studentům se mi líbí čím dál tím méně. Patřilo k dobrému vychování, že studenti odcházeli ze své alma mater nejen se vzpomínkami na hodiny výuky, ale že za neoddělitelnou součást času stráveného na studiích považovali i mimoškolní aktivity poskytované školou. Chápu, že aktuální ekonomická situace nutí k některým opatřením, ale aby věc zacházela tak daleko, že se vyhodí pěvecký sbor, to mi připadá jako silné kafe. Představitelům MU a fakult připadá asi jako ideální stav přijmout studenty, vyinkasovat na ně od státu peníze, odbýt si povinnou výuku a pak je pokud možno držet co nejdál od všech univerzitních objektů, jen ať jdou někam do hospody, těch je tu přece dost. Zdá se, že studium již přestává být péčí o harmonický rozvoj těla i ducha, ale že symbolem studenta by se mohl stát tlouštík v dioptrických brýlých.



K (e-mail: ) naříkal dne 10. 10. 2003 v 15:00:22 takto:
Fikus v poslucharne 20 uz skoro chcipl, co s nami bude?


Otazník&Vykřičník (e-mail: ) naříkal dne 10. 10. 2003 v 14:29:34 takto:
Netuším věru proč není k dispozici doporučená, potažmo POVINNÁ literatura k prezenčnímu studiu, event. fotokopii (pro toho, kdož nechce dřepět ve studově). Jedná se konkrétně o Kantovu Prolegomenu, Praha : Svoboda-Libertas, 1992, neb jiné vydání není žádoucí...????
Prosím o uvedení do patřičného stavu !!!!



dr. Freud (e-mail: ) naříkal dne 10. 10. 2003 v 9:31:37 takto:
Dekuji \"sestre\". Beru to jako poklonu.


sestra (e-mail: ) naříkal dne 9. 10. 2003 v 22:09:03 takto:
A naříkám proto, že se mi to zdá moc, cos tady napsal. sorry


sestra (e-mail: ) naříkal dne 9. 10. 2003 v 22:05:46 takto:
ty seš teda drsnej, frojde. Z vlastní zkušenosti - bála jsem se Horyny jak ďábla, ale jeho přednášky byly dobrý a na to, že prý nemá rád ženy ve filozofii mě u kolokvia nevyfuckoval, téměř naopak. A to, že nás nutí si něco přečíst...to asi proto, abychom něco věděli a sami zažili, néé? Zkus se přes to, že se ti zdá takovej, jak jsi napsal přenést a ... třeba nemá poznámky ke každému, ale jen k těm, co se nějak blbě projevujou...


dr. Freud (e-mail: ) naříkal dne 9. 10. 2003 v 17:27:04 takto:
psychologická diagnóza prof. Horyny a její projevy:
patologická narcistická osobnost (narcistická identifikace s neomylným a vševědoucím Já, přednáší pro svůj hluboce sebepotvrzující pocit nikoliv pro lidi, přezíravý ton vykladu, přezíravy humor), se sníženou úrovní sebereflexe a sebekritiky (jasným odrazem je stereotypnost jeho výkladů), nepřímé vyjadřování agrese (při ironizujících poznamkách směřujících ke studentům, projevuje se vysměšným postojem k filozofickým odpůrcům=Heidegger, Demokritos a jiní a vůči filozofickym laikům=studenti a ti co mají jiné názory než jeho \"maličkost\")

důsledky: patologie osobnosti Horynovy není sociálně nebezpečná, avšak k výkonu učitelského povolání a veškeré práce s lidmi absolutně diskvalifikující

terapie: vhodná, ale bez účinku (právě kvůli narcistické sebeidentifikaci s neomylným a vševědoucím Já )

řešení: umístění do izolace (od všech lidí) mezi knihy I. Kanta z předkritického a kritického období



Hrkoděj (e-mail: ) naříkal dne 8. 10. 2003 v 13:18:59 takto:
Ach Bože, italský profesor a představení jeho početného doprovodu! Příště už raději nekupovat zajíce v pytli. Ehm, tedy chtěl jsem říci \"Nepřijímat dary, které se sami od sebe nabízejí\".P.S.: Cítíte již do sebe vdechnuté univerzum, které jste právě individualizovali?




Another Brick In The Wall
Archiv

Jak se naříkalo v

letním semestru 1997
1997-98
1998-99
letním semestru 2001
podzimním semestru 2001, část 1
podzimním semestru 2001, část 2
jarním semestru 2002
jarním semestru 2002, část 2
jarním semestru 2002, část 3
podzimním semestru 2002, část 1
jarním semestru 2003