O překračování hranice známého v doktorském studiu zaměřeném na učitelské vzdělávání: rozhovor s Kari Smith

Kari Smith, Roman Švaříček, Milan Pol

Abstrakt


-

https://doi.org/10.5817/SP2018-3-8

Celý článek:

PDF

Reference

Zobrazit literaturu Skrýt literaturu

Shulman, L. (2005). Signature Pedagogies in the Professions. Daedalus, 134(3), 52–59. | DOI 10.1162/0011526054622015

Smith, K., & Ulvik, M. (2017). Leaving teaching: lack of resilience or sign of agency? Teachers and Teaching, 23(8), 928–945. | DOI 10.1080/13540602.2017.1358706




 


Časopis Ústavu pedagogických věd FF MU.

Výkonná redakce: Klára Šeďová, Roman Švaříček, Zuzana Šalamounová, Martin Sedláček, Karla Brücknerová, Petr Hlaďo.

Redakční rada: Milan Pol (předseda redakční rady), Gunnar Berg, Michael Bottery, Hana Cervinkova, Theo van Dellen, Eve Eisenschmidt, Peter Gavora, Yin Cheong Cheng, Miloš Kučera, Adam Lefstein, Sami Lehesvuori, Paul Mahieu, Jan Mareš, Jiří Mareš, Patricie Mertová, Jiří Němec, Angelika Paseka, Jana Poláchová Vašťatková, Milada Rabušicová, Michael Schratz, Martin Strouhal, Petr Svojanovský, António Teodoro, Tony Townsend, Anita Trnavčevič, Jan Vanhoof, Arnošt Veselý, Kateřina Vlčková, Eliška Walterová.

Časopis vydává čtyři čísla ročně.

ISSN 1803-7437 (print), ISSN 2336-4521 (online)