ICT a média ve vzdělávání

 

Mcnaughton, S., Zhu, T., Rosedale, N., Oldehaver, J., Jesson, R., & Greenleaf, C. (2019). Critical Perspective Taking: Promoting and Assessing Online Written Argumentation for Dialogic Focus. Studia Paedagogica, 24(4), 119-141. doi:http://dx.doi.org/10.5817/SP2019-4-6

Sikorová, Z., Václavík, M., & Červenková, I. (2019). Užívání tištěných a digitálních zdrojů v práci učitelů 2. stupně ZŠ: hybridizace a remixování.Studia Paedagogica, 24(3), 111-129. doi:http://dx.doi.org/10.5817/SP2019-3-5

Zounek, J., Záleská, K., Juhaňák, L., Bárta, O., & Vlčková, K. (2018). Czech Republic and Norway on Their Path to Digital Education. Studia Paedagogica, 23(4), 11–48. doi:http://dx.doi.org/10.5817/SP2018-4-2

Kajamaa, A., Kumpulainen, K., & Rajala, A. (2018). A Digital Learning Environment Mediating Students’ Funds of Knowledge and Knowledge Creation. Studia Paedagogica, 23(4), 49–66. doi:http://dx.doi.org/10.5817/SP2018-4-3

Vaculíková, J. (2018). Measuring Self-regulated Learning and Online Learning Events to Predict Student Academic Performance. Studia Paedagogica, 23(4), 91–118. doi:http://dx.doi.org/10.5817/SP2018-4-5

Janatová, L. (2009). Souvislost mezi hraním počítačových her a agresivitou. Studia Paedagogica, 14(2), 155-170. Retrieved from http://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/89/192

Zukalová, H. (2010). Dospělí na okraji informační společnosti: specifika překonávání digitální propasti. Studia Paedagogica, 15(2), 153-172. Retrieved from http://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/116/218

Zounek, J., & Tůma, F. (2014). Problematika ICT ve vzdělávání v českých pedagogických časopisech (1990–2012). Studia Paedagogica, 19(3), 65-87. doi:http://dx.doi.org/10.5817/SP2014-3-5

Gallardo Echenique, E. (2014). An Integrative Review of Literature on Learners in the Digital Era. Studia Paedagogica, 19(4), 161-184. doi:http://dx.doi.org/10.5817/SP2014-4-8

Arnseth, H., Erstad, O., Juhaňák, L., & Zounek, J. (2016). Pedagogika a nové výzvy výzkumu ICT: role digitálních technologií v každodenním životě a učení mládeže. Studia Paedagogica, 21(1), 87–110. doi:http://dx.doi.org/10.5817/SP2016-1-5

Patrício, M., & Osório, A. (2016). Intergenerational Learning with ICT: A Case Study. Studia Paedagogica, 21(2), 83–99. Retrieved from http://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/1378