Po promoci v Brně jsem vyrazila do Austrálie, svět chci poznat komplexně
S absolventkou Apolenou Procházkovou o cestování, práci s dětmi či o studiu na Filozofické fakultě MU.
Součástí konference bylo zhruba šest desítek prezentací, praktický workshop věnovaný videoreflexi a také dynamická panelová diskuse o budoucnosti vzdělávání učitelů. „Konference podpořila atmosféru spolupráce a navazování kontaktů,“ uvedla spoluorganizátorka Jitka Sedláčková z Katedry anglistiky a amerikanistiky FF MU.
„Na konferenci se sešlo přibližně 110 delegátů z více než 10 zemí, včetně České republiky, sousedních evropských zemí, Švédska, Velké Británie, Austrálie, Kanady, Jižní Koreje a Japonska,“ uvedla Sedláčková. Z programu mimo jiné vyzdvihla hlavní projevy renomovaných odborníků Sarah Mercerové, Steva Manna a Nayry Ibrahimové, které podle ní posluchače zaujaly podnětnými myšlenkami a inspirovaly k rozhovorům o měnícím se prostředí vzdělávání učitelů jazyků. „Účastníci odjížděli s novými poznatky a vazbami, které dláždí cestu k pokroku ve vzdělávání učitelů po celém světě,“ doplnila.
Konferenci s názvem Second Language Teacher Education SLTED2024 pořádal na začátku září tým učitelství anglického jazyka z Katedry anglistiky a amerikanistiky FF MU.
S absolventkou Apolenou Procházkovou o cestování, práci s dětmi či o studiu na Filozofické fakultě MU.
Setkal se se studujícími litevského jazyka a literatury z Ústavu jazykovědy a baltistiky FF MU a ve foyer budovy B2 zahájil výstavu 20 pohledů z Litvy.