Cinematic Brno
Documentation of movie exhibition history and cinema-goers’ preferences in Brno, 1918-1945

 
 







 
Genre
Kriminaldrama
 
Number
Im Schuldbuch der Vergangenheit
Kriminaldrama in 4 Akten, verlasst von Rich. Oswald. In der Hauptrolle: Hugo Flink
Gräfin Navara
Kriminaldrama in vier Akten mit Maria Fein und Erich Kaiser-Titz.
Démonova krev, Dämon Blut
kriminální drama
Kriminální drama ve II. epochách. Kriminaldrama in zwei Epochen.
Volksfreund, 249, Fr 04.11.1921
George Bully, George Bully
Kriminální drmama
Kriminální drama, v hlavní úloze Stuart Webbs a Stella Harpová. Kriminaldrama mit Stuart Webbs und Stella Harf.
Volksfreund, 82, Fr 07.04.1922
Loupež na lodi Enterprise; Loupež na lodi Interprisse, Postraub auf der Enterprise, Der
Kriminaldrama in 7 Akten.
Tagesbote aus Mähren und Schlesien, 251, Tu 02.06.1925
Vášeň, Leidenschaft
drama
O. Čechová, Hans Stüwe; O. Tsechowa, H. Stüwe; O. Tschechowa, H. Stüwe, P. Otto, H. Köber; Drama mladé ženy. 93820; Tschechowa; m. O. Tschechova, Hans Stüwe.; O. Tschechowa, Hans Stüwe, Traudi Sturk.
Tagesbote aus Mähren und Schlesien, 17, Fr 17.01.1941
Heslo Machin; Heslo: Machin, Kennwort Machin
kriminální film; spannendes Detektivdrama; Abenteuerfilm
Heslo Machin, detektivní film na osvědčený filmový námět s rozporem mezi láskou a povinností. Zápletka se točí kolem pokladníka velké pojišťovny, který žije dvojím životem a nakonec uniká do JIžní Ameriky po zpronevěře více než milionu marek, když byl před tím zabil člověka, který mu opatřil falešný pas. Na cestě padne ranou guayanského policisty, když komisař, jenž při tom miluje jeho nevlastní sestru, ho přijde zatknout.; Sensační a dobrodružný detektviní film; Dobrodruž., sensace, napětí 94328; Der spannende sensat. Kriminalfilm; Ein Abenteuerfilm von Grossformat.
Tagesbote aus Mähren und Schlesien, 37, Th 06.02.1941
Artisté, ARTISTEN
ein ausgezeichneter interessanter Film mit Harry Piel. Hauptrollen Susi Lanner, Hilde Hildebrandt.; Harry Piel Ein Kriminaldrama.
Tagesbote aus Mähren und Schlesien, Tu 05.01.1943
 
up
 
 
 
 
 
© 2011 Department of Film and Audiovisual Culture at Faculty of Philosophy, Masaryk University, Brno