![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||
Program publishing date Sa 17.01.1925 Moravské noviny, 12, Sa 17.01.1925 Fr 16.01.1925 Volksfreund, 14, Fr 16.01.1925 Fr 16.01.1925 Tagesbote aus Mähren und Schlesien, 25, Fr 16.01.1925 Fr 16.01.1925 Lidové noviny, 27, Fr 16.01.1925 Screening days (from) Sa 17.01.1925 Moravské noviny, 12, Sa 17.01.1925 Fr 16.01.1925 Volksfreund, 14, Fr 16.01.1925 Fr 16.01.1925 Lidové noviny, 27, Fr 16.01.1925 Screening days (to) Tu 20.01.1925 Moravské noviny, 12, Sa 17.01.1925 Mo 19.01.1925 Volksfreund, 14, Fr 16.01.1925 Number of screenings 12 Moravské noviny, 12, Sa 17.01.1925 Cinema Apollo; O. P. Aktualitätenkino Moravské noviny, 12, Sa 17.01.1925 Programme (numbers) Nepřátelé žen, Frauenfeinde Sensationsdrama; velkolepý film Velkolepý film o 11 jednáních, jenž ohromuje diváky svou drtivou skutečností, neboť je protkán autentickými snímky z námořních a pozemních bojů světové války a z prvních dvnů vzplanutí požáru revoluce na Rusi. Tklivý příběh lásky účinně doplňuje děj dramatu, jehož mohutnost zanechává nepomíjející dojem všude, kde se na plátně objevil. Eines der packendsten und an Austattung reichten Sensationsdramen ist der amerikanische Grossfilm "Frauenfeinde", der überall, wo er bis jetz zur Aufführung gelangte, das grösste Interesse erweckte. Lionel Barrymore, Amerikas hervorragendster Sportsmann, und Alma Rubens, seine Partnerin, beherrschen ihre Rollen meisterhast. Prachtvolle Aufnahmen vervollständigen den Einbruck Moravské noviny, 12, Sa 17.01.1925 Programme Description (CZ)
Pozor na začátek představení: o půl 17., 19. a 21. hodině.
Lidové noviny, 27, Fr 16.01.1925 Programme Description (DE)
Zur heutigen Erstaufführung im Apollo-Kino.
Einbruck diesen ausgezeichneten, der Filmlänge wegen, 1/2 17, 19, 21 Uhr. Sonntag 15 Uhr. Tagesbote aus Mähren und Schlesien, 25, Fr 16.01.1925 Image Material Moravské noviny, 12, Sa 17.01.1925 Volksfreund, 14, Fr 16.01.1925 ![]() Tagesbote aus Mähren und Schlesien, 25, Fr 16.01.1925 Lidové noviny, 27, Fr 16.01.1925 up |
|
© 2011 Department of Film and Audiovisual Culture at Faculty of Philosophy, Masaryk University, Brno