Filmové Brno
Dokumentace dějin uvadění filmů a diváckých preferencí v Brne v letech 1918-1945

 
 







 
Jméno
Theodor
 
Příjmení
Pištěk
 
Citáty
Dagmar_(1929).txt
Otec Kondelík a ženich Vejvara, že jo. evička gérová ((Eva Gerová)). no. krištof veselý ((František Krištof-Veselý)). a zase ta... pištěk ((Theodor Pištěk)), a nedošínská ((Antonie Nedošinská)). no, to byly takový rodinný filmy
Ludmila_(1923).txt
prostě tohle, Pištěk ((Theodor Pištěk)),
Ludmila_(1923).txt
anebo Nedošinská ((Antonie Nedošinská)), a Pištěk ((Theodor Pištěk)), no tak to byli naše oblíbený, protože to byla legrace, že, Pištěk ((Theodor Pištěk)) s ee [touhle Nedošinskou ((Antonie Nedošinská)),]
Vera_(1923).txt
: no, a ty herečky a tak to bylo, Nedošinskou ((Antonie Nedošinská)) sem měla, Pištěka ((Theodor Pištěk)) ráda, a takový herce, takový co bylo, z takové současnosti víc. SM: mhm VB: něco bylo z takové zámožné rodiny, ( ) tatínek měl továrnu a ta dívka jako byla taková, a třeba, nevím v kterém filmu to bylo, když ten herec byl tak z takové obyčejné rodiny a ne- nechtěli to třeba dovolit, a tak, já sem tam měla ráda takový ze současnosti,
Peter_(1922).txt
PD: no ještě musím jednu s- story vám musím vyložit. páč to sem hrozně pochodil v rodině, já sem dycky o Velikonocích jezdil k babičce do Prahy, a voni mi dali kapesný sebou, aby babička neplatila na (mě.) tak já sem já nevim já sem měl třicet korun kapesnýho na celý Velikonoce. když sem byl v tom vlaku, a jelikož sem byl velkej kavalír a džentlmen tak si říkám, já jdu do jídelního vozu teďka. co dělá džentlmen když jede rychlíkem do Prahy. tak já tam du, kdo tam sedí hned to sem je poznal, Antonie Nedošinská a... JV: pištěk ((Theodor Pištěk st.)). PD: pištěk starší ((Theodor Pištěk st.)). tam seděli. no tak já koukal, sedl si, abych to všecko viděl, objednal sem si řízek, a malinovku, pivo ne, stálo to takřka třicet korun. přijdu k babičce a druhej den říkám <nemám už kapesný,> tak byl velkej frmol v rodině. ale pro mě je to důležitý, já sem seděl takřka vedle nedošínský ((Antonie Nedošinská)).
Emilie_(1922).txt
Vdavky Nanynky Kulichovy, nó, to byla, eh to byla Hanka Vítová ((Hana Vítová)) e eh Antonie Nedošinská, Pištěk ((Theodor Pištěk)), jo to byli takoví e eh dva e eh, to bylo dueto, který vždycky hrálo maminku, tatínka, pokaždý nějak. no a teď se v té rodině něco odehrávalo.
Irena_(1922).txt
IK: no za protektorátu to byli hlavně ty Němci, no a a český herečky, Ferbasová ((Věra Ferbasová)), em Nedošinská ((Antonie Nedošinská)) Pištěk ((Theodor Pištěk)), em Raul Schránil, Beneš ((pravděpodobně Svatopluk Beneš)), šlermová, ((pravděpodobně Růžena Šlemová)) Svozilová ((Světla Svozilová)), Nataša golová ((Nataša Gollová)), Vítová ((Hana Vítová)), em Mandlová Adina ((Adina Mandlová)),
Svatava_(1924).txt
SM: no tak ale myslím, že e v té době e em se nedá říct, že by em když sme vodněkud přišli z toho filmu některýho, tak (.) pak teda si vzpomínám, že byl film otec Kondelík a ženich LS: [ano]. SM: [Vej]vara ((Otec Kondelík a ženich Vejvara)) LS: ano. SM: to byl Pištěk ((Theodor Pištěk)), že a LS: ano. SM: ten jeho z- zeť byl, ale počkejte Jiří Dohnal, Jiří Dohnal, jo to byl další, teda tehdy herec v té době. no, takže na tom sme byli taky. to už sem jako asi em nebyla nej- úplně děcko nejmenší LS: mhm SM: ale LS: no. SM: vím, že to sem s nima na tom taky byla a a že hrozně obdivoval pani nedošínskou ((Antonie Nedošinská)) hrozně no a teda Pištěka ((Theodor Pištěk)) jako teda ty dvě hlavní postavy, který tam byly.
Svatava_(1924).txt
SM: e na no určitě teda protože to sem viděla, to sem viděla. Zlatá Kateřina. nebyla to em tahle em Antonie he- LS: Nedošínská ((Antonie Nedošinská)), SM: Nedošínská, LS: s lídou bárovou ((Lída Baarová)) tam hrála myslím. SM: s lídou bárovou ((Lída Baarová)). LS: hm SM: no ovšem, ale asi až p- ale možná že kvůli tomu, že tam hrály teda oni, tak na to rodiče dost sem em m- možná ani nezdůraznila, že e Vlasta Burian a teda tito em partneři ta e he- [já jí pořád pletu s] LS: [Anotonie Nedošínská ((Antonie Nedošínská))]. SM: hegrlíkovou ((Antonie Hegerlíková)). protože je taky Antonie. LS: no no. SM: e tak nedošínská ((Antonie Nedošinská)) a teodor pištěk ((Theodor Pištěk st.)) LS: ano SM: otec dnešního výtvarníka televizního, že, LS: hm SM: tak ti tam hráli jako hlavní roli, takže e je možný, že sem tam s rodičema na tom byla.
Marie_2_(1921).txt
LČ: [a které] by kteří to byli jestli byste si vzpomněla. MS: no ano. to byla třeba Nedošíňská ((Antonie Nedošinská)), ta byla hodně podobná na mou tchýni, Pištěk ((Theodor Pištěk)), ee Pešek ((Ladislav Pešek)), ee
Josef_(1929).rtf.txt
no a z českejch to byl Vlasta Burian a Pištěk ((Theodor Pištěk)) a já ani nevim koho koho by mě teďka nenapadlo musel bych no tak...
Libuse_(1922).txt
LV: jo, ale (.) ve škole, že to mi bylo tak potom dvanáct třináct let, LG: mhm LV: tak to sme teda jako probírali, že, znali prostě Ferbasovou ((Věra Ferbasová)), Nedošínskou ((Antonie Nedošinská)) jo? ee Pištěka ((Theodor Pištěk)) jo, tady ee tady ty her- Franta Paula ((František Paul)) (jo) tak ty herci sou teda zapomínaní, no Nezvala ((Gustav Nezval))
 
Film — Režie
Karel Havlíček Borovský, 1925
Aféra v Grandhotelu; Affaire im Grandhotel, Die, 1928
Děvče z předměstí, 1939
Trny a květy, 1921
Annerle, kehre zurück!, 1927
 
Film — Hrají
C. a k. polní maršálek, 1930
Schuster gegen Schuster; Schuster gegen Schuster; Schuster gegen Schuster, 1931
Cikáni; Cikáni, 1921
Loupežník, 1931
Barbora řádí, 1935
Kariéra matky Lízalky, 1937
Advokátka Věra, 1937
1935
Vdavky Nanynky Kulichovy, 1935
Matka Kráčmerka, 1934
1923
Dva pekelné dny, 1928
Strýček z Ameriky, 1933
Škola základ života, 1938
Žabec, 1939
Harmonika, 1937
Aféra v Grandhotelu; Affaire im Grandhotel, Die, 1928
Třetí zvonění, 1938
Psohlavci!; Freiheitskämpfe der Choden, Die; Freiheitskämpfe der Choden, Die, 1931
Děti na zakázku, 1938
Jánošík, 1921
Z českých mlýnů, 1941
Známosti z ulice, 1928
Trny a květy, 1921
Podskalák, 1928
Pan otec Karafiát, 1935
Otec Kondelík a ženich Vejvara, 1937
Studentská máma, 1935
Prosím, pane profesore, 1940
Pod jednou střechou, 1938
V tom domečku pod Emausy, Domeček v Grinzingu, 1933
Pantáta Bezoušek, 1926
Otec Kondelík a ženich Vejvara, 1926
Mrtví žijí, 1922
Vy neznáte Alberta?, 1940
Polská krev, 1934
Tchán Kondelík a zeť Vejvara, 1929
Klapzubova XI.; Klapzubova XI., 1938
Jedna z milionu, 1934
Jánošík, 1935
Otec Kondelík a ženich Vejvara II., 1927
1925
Lucerna, 1925
Drvoštěp (zázračná léčba Dra. Jenkinse), 1922
Pražské švadlenky, 1929
Takový je život, 1929
Koryatovič, 1922
Tisíc za jednu noc, 1932
1925
Vandiny trampoty, 1938
Klabzubova XI., 1938
Pro kamaráda, 1940
Divoch, 1936
Život je pes; So ein Hundeleben, 1933
Tchán Kondelík a zeť Vejvara
 
nahoru
 
 
 
 
 
© 2011 Ústav filmu a audiovizuální kultury na Filozofické fakultě, Masarykova Univerzita, Brno