Filmové Brno
Dokumentace dějin uvadění filmů a diváckých preferencí v Brne v letech 1918-1945

 
 







 
Jméno
Jean
 
Příjmení
Gabin
 
Citáty
Jarmila_(1926).txt
JC: no tak sme měli rádi, no tak já sem měla ráda toho pana, von byl mladej, že, a ani jeden ten kluk nebyl tak hezkej, ten syn, JV: a koho myslíte? JC: jak Hrušínský ((Rudolf Hrušínský)) když byl mladej, tak to bylo. a pak, to bylo, to já nevím kdy pak, ta Předtucha, tam měl blbou roli, tak to sme měli na něho chvilku takovou, a to sme probraly i s těma děvčatama, jo, to se tak ee... JV: a čím, čím vás třeba zaujal, ten herec, ten Hrušínský ((Rudolf Hrušínský)). JC: von je takovej, já bych řekla, takovej líbeznej, nebo takovej, já nevim. já sem vo něm četla teda myslim vo něm, tu knížku, a takže vo něm tak, a teď von vlastně ke stáru byl takovej českej gabén ((Jean Gabin)), ne?
Marie_(1915).txt
žán gabén ((Jean Gabin)), to byla klasa,
Irena_(1922).txt
IK: ano. no, co sem si ještě tady poznamenala? no, kin konga ((King Kong)) si pamatuju, nebo vajsmilera ((Johnny Weissmuller)), žán gabén ((Jean Gabin)),
Marie_2_(1921).txt
tak, jeden nebo ten e e žán ((Jean Gabin)), no to byl to byl pan herec. LČ: gabén ((Jean Gabin)). MS: gabén ((Jean Gabin)).
Jaroslav_(1926).txt
JB: [a co sem] měl rád, tak řikám ty anglický filmy a zvlášť francouzský, žán gabén ((Jean Gabin)) jo, po válce, jo, no to bylo to bylo ohromný, to byly her- herci teda. (.) zase bych musel vzpomínat na ty ména. ale ten žán gabén ((Jean Gabin)) byl teda bezvadnej,
Jaroslav_(1926).txt
LG: tak to netuším. (..) a e kromě těch veseloher jaké filmy ste měl eště rád? JB: no tak měl sem rád ty francouzský filmy s tem gabénem ((Jean Gabin)) jo, LG: mhm JB: von hrál dycky no takový ňáký dělníky anebo takový. já kdybych já sem se na to měl připravit a napsat si ty ty ména tech herců, já doma si vzpomenu potom na všechno ale teďka momentálně ne. LG: a co podle... JB: Kráska a zvíře třeba bylo ten francouzské film, jo. (..)
 
Film — Hrají

Velká iluse; Grosse Illusion, Die, 1937
Pépé le Moko, dobrodruh z Alžíru, 1937
Golgota, 1935
Zuzu; Zu-Zu, 1934
Pevnost ztracených; Pevnost ztracených, 1935
Mefisto, 1931
 
nahoru
 
 
 
 
 
© 2011 Ústav filmu a audiovizuální kultury na Filozofické fakultě, Masarykova Univerzita, Brno