![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||
Datum zveřejnění programu pá 20.06.1924 Rovnost, 168, pá 20.06.1924 pá 20.06.1924 Volksfreund, 144, pá 20.06.1924 Dny promítání (od) so 21.06.1924 Rovnost, 168, pá 20.06.1924 Dny promítání (do) po 23.06.1924 Rovnost, 168, pá 20.06.1924 Počet promítnutí 8 Rovnost, 168, pá 20.06.1924 Kino Lidový Biograf; Lidové kino; Volks Kino Rovnost, 168, pá 20.06.1924 Složení programu (čísla) Sodoma a Gomora I.; Sodoma a Gommorha I.; Sodoma a Gomorrha I. Hřích, Sodom und Gomorrha I. monumentální film Nejslavnější filmové dílo.; Film předvádí současný život, ukazuje dnešní smyslnou zvrácenost a chtivost peněz, tyto hrozné živly, hrozící otráviti lidstvo. Osou děje jest moderní žena s veškerou rafinovaností dekadentní doby, žena, budící chtíče a žádající si oběti. V úchvatném vidění objevují se biblická města Sodoma a Gomora a před námi vyvstává ona doba se všemi svými neřestmi. Právě jako tehdy, vládne i dnes lidstvem zlo a marnost i touha po nemírných radovánkách, a ubíjí v člověku vše, co ušlechtilé jestl V hlavní úloze Lucy Dorainová. Beide Epochen auf einmal bei gewöhnlichen Eintrittspreisen. (Zweistündige Vorstellung.) Rovnost, 168, pá 20.06.1924 Sodoma Gomorrha II. (Trest.), Sodom und Gomorrha II. monumentální film Druhá a poslední epocha. Sodoma a Gomorrha. (Trest.); II. díl: Trest. - Monumentální film z biblické a moderní doby. (Ukončení.) II. Teil: Die Strafe. Monumentalfilm aus den biblischen und modernen Zeit. (Schluss). Rovnost, 168, pá 20.06.1924 Popis programu (CZ)
Obě epochy najednou při obyčejném vstupném. (Dvouhodinné představení). Hraje se denně (mimo pátku) o 7. a 1/2 9. hod. V neděli a svátky o 1/2 5., 6., 1/2 8. a 9. hod.
Rovnost, 168, pá 20.06.1924 Popis programu (DE)
Mit diesem Programm schliessen wir die Saison und bitten unsere werten Besucher, uns bei Eröffnung die neue Saison die bisherige Gunst wieder zu schenken. Direktion.
Volksfreund, 144, pá 20.06.1924 Obrazové přílohy Rovnost, 168, pá 20.06.1924 Volksfreund, 144, pá 20.06.1924 nahoru |
|
© 2011 Ústav filmu a audiovizuální kultury na Filozofické fakultě, Masarykova Univerzita, Brno