Theatralia
Language
Czech
English
Aktuality
CFP: Současné německojazyčné divadlo
Pozor změna termínu pro odevzdání abstraktu pro podzimní číslo 2021!
Call for Papers: Současné německojazyčné divadlo
Cílem takto tematicky zaměřeného čísla je pojmenovat současné tendence v německojazyčném divadle a dramatu...
Call for Papers: Současné německojazyčné divadlo
Cílem takto tematicky zaměřeného čísla je pojmenovat současné tendence v německojazyčném divadle a dramatu...
Všechny aktuality
Jazyk
Zvolte jazyk
Deutsch
Czech
Russian
English
Aktuální číslo
Theatralia
SI / 2021
Brno Theatralia Conference
Brno Theatralia Conference 2016:
Czech & Slovak Scenography for Shakespeare
8.–9. listopadu 2016, Brno
[
více
]
Kontakt
Theatralia
Katedra divadelních studií
Filozofická fakulta Masarykovy univerzity
Arna Nováka 1, 602 00 Brno
theatralia@phil.muni.cz
Domů
Přihlášení
Registrace
Oznámení
Úvod
O časopisu
Redakce
Aktuální číslo
Archiv
Připravujeme
Pro autory
Recenzní řízení
Publikační etika
Distribuce
Domů
>
Theatralia
Theatralia
SI / 2021
Content
7-13
Introduction
Almási, Zsolt; Földváry, Kinga |
Chapter 1: Raising the (Iron) Curtain: The Heritage of 1989 in the New Europe
17-32
Shakespeare in purgatory: (re)writing the history of the post-war reception
Cetera-Włodarczyk, Anna |
33-46
Shakespeare on the page in Romania: before and after 1989
Volceanov, George |
47-64
Institutional structure, social function, and the Shakespeare repertoire in Hungary after 1989–1990
Müller, Péter |
65-82
Institutional heritage and 'that Shakespearean hazard' 1989–2019: the case of the Katona József Theatre and SzFE's Ódry Theatre
Pikli, Natália |
83-101
'Shakestivalling' in the New Europe
Cinpoeş, Nicoleta |
Chapter 2: (E)Merging Practices in Post-1989 Central European Theatre(s)
105-119
Emerging postdramatic aesthetics and Shakespeare in Hungarian theatre
Deres, Kornélia |
121-138
Meaningless acts: migratory aesthetics in Krzysztof Warlikowski's and Paweł Miśkiewicz's dystopian adaptations of The Tempest
Kowalcze-Pawlik, Anna |
139-150
Maja Kleczewska's 2019 Hamlet/Гамлет: a case of trans- / inter-cultural Shakespeare production in Poland thirty years after the transition
Fabiszak, Jacek |
151-170
Shakespeare in the post-1989 Hungarian Puppet Scene
Reuss, Gabriella |
171-185
Mission (im)possible? Cross-gendered Shakespeare on Czech stages after 1989
Mišterová, Ivona |
Chapter 3: Performing Power and Identity
189-208
Singing in the blend: stagings of Verdi's operatic Shakespeare in the Czech Republic after 1989
Havlíčková Kysová, Šárka |
209-221
Macbeth, petty bourgeois
Wild, Jana |
222-238
Textuality, heritage, and identity in Hungary: contexts for the interpretation of Szikszai's insertion in Macbeth (2018)
Almási, Zsolt |
239-253
Reappropriations of Shakespearean history on the post-communist Hungarian stage
Földváry, Kinga |
přihlášení
|
registrace
|
návody
Prohlížet dle:
čísla
|
autora
|
názvu