Výuka vědeckých pojmů českého jazyka v kontextu každodenní žákovské zkušenosti

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

ŠALAMOUNOVÁ Zuzana

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Profesní rozvoj učitelů: sborník z konference [CD-ROM]
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://tarantula.ruk.cuni.cz/UPRPS-1-version1-SBORNIK_CD_Profesni_rozvoj_ucitelu.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova scientific concepts; Czech language; everyday pupils experience; contextualization
Popis Příspěvek pojednává o výuce vědeckých pojmů, které jsou zasazeny do předepsaného kurikula českého jazyka na druhém stupni základních škol. Příspěvek vychází z kvalitativního výzkumného šetření, na jehož základu v kontrastu k ideálu kontextualizace učebního obsahu problematizuje možnost využít každodenní žákovské zkušenosti ve výuce vědeckých jazykových pojmů, a to právě kvůli jejich zaměřenosti na obsah.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.