Paleta hodnoticích situací a hodnoticích přístupů ve výtvarné výchově.

Autoři

BRÜCKNEROVÁ Karla

Rok publikování 2011
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Studia paedagogica
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www Digitální knihovna FF
Doi http://dx.doi.org/10.5817/SP2011-2-3
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova school assessment; methods and forms of assessment; evaluative situation; verbal assessment; classification; assessment of art work; art lessons; art teacher
Popis Cílem článku vycházejícího z šířeji zaměřené zakotvené teorie je popsat škálu hodnoticích situací vznikajících z učitelovy iniciativy na hodinách výtvarné výchovy realizovaných na druhém stupni základních škol. Text nejprve představuje škálu hodnoticích situací ve výtvarné výchově, a poté ukáže čtyři obecnější přístupy, jimiž se učitelé s hodnocením vyrovnávají.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.