Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

JANÍK Tomáš SLAVÍK Jan MUŽÍK Vladislav TRNA Josef JANKO Tomáš LOKAJÍČKOVÁ Veronika LUKAVSKÝ Jindřich MINAŘÍKOVÁ Eva SLIACKY Jiří ŠALAMOUNOVÁ Zuzana ŠEBESTOVÁ Simona VONDROVÁ Naďa ZLATNÍČEK Pavel

Rok publikování 2013
Druh Odborná kniha
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Kniha představuje koncepci obsahově zaměřeného přístupu ke zkoumání a zlepšování výuky. Koncepce je založena na empirickém zkoumání výuky v různých oborech školního vzdělávání s využitím videostudií. Výzkumné poznatky jsou zpracovány do podoby didaktických kazuistik, na jejichž základě autoři směřují k nad-oborovém zobecnění a k začlenění poznatků do stávajících teorií. Autoři věří, že kniha otevírá a konkretizuje cestu k reflektovanému rozvíjení kvality výuky a výhledově snad i k nové (produktivní) kultuře vyučování a učení.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.