Reflexe mezi lavicemi a katedrou

Autoři

NEHYBA Jan KOLÁŘ Jan DUBEC Michal SMÉKAL Vladimír BRÜCKNEROVÁ Karla MUCHOVÁ Ludmila MOREE Dana VANĚK Jan SVOJANOVSKÝ Petr LOJDOVÁ Kateřina MAREŠ Jiří

Rok publikování 2014
Druh Odborná kniha
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Škola je místem, kde reflexe a zkušenostní učení nemohou, nebo by alespoň neměly chybět. Učitelé využívají reflexi ve vztahu k žákům (jako součást didaktických postupů), a také ve vztahu k sobě samým (reflexe praxe a sebereflexe), a to zejména v komplexních situacích, které nemají jedno správné řešení. V první části publikace je věnována pozornost úloze reflexe ve vztahu učitel – žák. Prostřední část publikace je zaměřena na využití reflexe v didaktických přístupech, a část třetí sleduje reflexi v kontextu přípravy a profesního rozvoje učitelů.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.