Je dobré vychovávat děti k optimismu? A je to vůbec možné?

Autoři

DOSEDLOVÁ Jaroslava

Rok publikování 2014
Druh Vyžádané přednášky
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Autorka se ve svém příspěvku věnuje čtyřem současným konstruktům optimismu a pesimismu: dispozičnímu optimismu (Carver, Scheier,2002), optimismu jako explanačnímu stylu (Seligman, 1990), nerealistickému optimismu (Weinstein, 1980) a defenzivnímu pesimismu (Cantor, Norem, 1989). Na základě výsledků vybraných domácích i zahraničních studií diskutuje souvislost mezi optimismem/pesimismem, copingem, školní úspěšností a zdraví podporujícím chováním.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.