Studenti učitelství přírodovědných oborů: Za jakých podmínek se jim daří vyučovat dialogicky?

Autoři

SUCHÁČEK Petr

Rok publikování 2016
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis V příspěvku si kladu za cíl představit výsledky výzkumu, který probíhal v rámci výuky předmětu pedagogická komunikace a byl zaměřen na studenty učitelství přírodovědných předmětů. Studenti měli za úkol implementovat v maximální možné míře prvky dialogického vyučování (otevřené otázky vyšší kognitivní náročnosti - OO VKP, uptake a otevřená diskuze- OD) do svého mikrovyučování (15 minutová výuka pro spolužáky). Studenti byli úspěšní v různé míře a dají se rozdělit do třech skupin. V čem se skupiny liší, bude také diskutováno
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.