Learning Analytics : Challenges and Opportunities of Using Data Analysis in Education
| Název česky | Analytika učení : Výzvy a příležitosti využívání analýzy dat ve vzdělávání |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2019 |
| Druh | Kapitola v knize |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Cílem kapitoly je představit a popsat relativně novou oblast výzkumu - learning analytics (analytiku učení). První část kapitoly se zaměřuje na historický kontext analytiky ve vzdělávání a představuje několik oblastí výzkumu, které se podílely na utváření analytiky učení. Současně autoři popisují vývoj analytiky učení a její klíčové koncepty. Ve druhé části předkládají autoři přehled hlavních výzkumných oblastí a témat v oblasti analytiky učení, přičemž představují různé analytické nástroje a systémy. Poslední část kapitoly se zaměřuje na současné výzvy, před kterými stojí analytika učení. Dále autoři představují příležitosti pro další rozvoj a výzkum v této oblasti. |
| Související projekty: |