Rozvoj komunikačních dovedností studentů učitelů ZŠ

Autoři

LAIBRT Lukáš

Rok publikování 2019
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Příspěvek představí projekt disertační práce začínajícího vysokoškolského učitele, který se zabývá rozvojem komunikačních dovedností studentů učitelství ZŠ na Pedagogické fakultě JU v Českých Budějovicích po seznámení s výchovně-vzdělávacím programem „Filozofie pro děti“ (P4C). V rámci svého studia mají studenti učitelství možnost se seznámit s programem P4C v rámci povinně – volitelného předmětu „Dialog ve vyučování“. Předmět je zaměřen na představení programu P4C a jeho konceptu 3 dimenzí myšlení (kritického, tvořivého a angažované myšlení), které obsahují jednotlivé intelektové dovednosti, kterými se rozvíjí samotné myšlení, ale i dovednosti vést dialog s druhými, schopnost argumentovat, pokládat správné otázky apod. Při prezentaci projektu budou představena východiska a koncepce P4C, design plánovaného výzkumu a některá získaná data.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.