Komunikace jako potenciál rozvoje ve škole s vysokým podílem žáků s odlišným mateřským jazykem

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.

Autoři

KUROWSKI Martina DENGLEROVÁ Denisa ŠÍP Radim

Rok publikování 2019
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Na konferenci byl prezentován výsledek původního výzkumu, který se zabýval specifiky školního prostředí v instituci, která vykazuje vysoký podíl žáků cizinců. Teoretickým rámcem nám sloužil Bronfenbrennerův ekosociální model. Dílčí výsledky soustředící se zejména na komunikační modely jsme představili formou rámcové analýzy.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.