Hodnocení vnímané připravenosti učitelů a konstrukce kontrolní skupiny s využitím metody Propensity score matching

Autoři

ZAVADILOVÁ Barbora KUNC Michal

Rok publikování 2022
Druh Konferenční abstrakty
Citace
Popis Představovaný příspěvek se věnuje metodě konstrukce srovnávací skupiny pro učitele, případně studenty učitelství, při dotazování učitelského dotazníku TALIS (OECD, 2018). Použitá metoda Propensity Score Matching je statistická metoda, typicky využívaná pro lepší odhad efektů intervencí – slouží k očištění vlivů proměnných specifických pro intervenční skupinu. Vzniklá metoda poskytuje sebehodnocení učitele ve statisticky soudržných indexech, které se zaměřují na klíčové dovednosti učitele. V širším výzkumném projektu VEPVU byl rovněž vyvinut veřejně dostupný software k sebehodnocení učitelů s využitím metody propensity score matching a automatizovaných vyhodnocením ve srovnání s vybranou populací.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.