La productividad de los elementos prefijales cultos en los anuncios de cosmética

Název česky Produktivita prefixálních elementů v reklamách na kosmetiku
Autoři

STEHLÍK Petr

Rok publikování 2006
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Études Romanes de Brno
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Obor Jazykověda
Klíčová slova Spanish; Advertising Language; Cosmetics; Prefixation; Neological Productivity
Popis Jak ukazují výsledky našeho výzkumu, převládá jednoznačně ve španělských tištěných reklamách na kosmetiku prefixální element anti-. Jeho neologickou produktivitu lze vysvětlit především hlavním motivem reklam na kosmetické přípravky, jímž je boj proti stárnutí a některým negativním projevům tohoto procesu, avšak zmíněný element také slouží jako významný kondenzační prostředek. Kromě anti- se ukázaly být charakterisitické pro daný typ reklam také prefixální morfémy bio-, micro- a dermo-.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.