Productividad neológica de los elementos prefijales cultos en los textos publicitarios espaňoles

Název česky Neologická produktivita řecko-latinských prefixů ve španělských reklamních textech
Autoři

STEHLÍK Petr

Rok publikování 2009
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Článek se zabývá neologickou produktivitou řecko-latinských prefixů ve španělské tištěné reklamě.Tato problematika zahrnuje: a)časté užívání technicismů v reklamních textech za účelem pozitivní konotace produktu s prestiží západní vědy a techniky; b) tvoření pseudotechnicismů, zvláště v reklamách na kosmetiku, pro dosažení pozitivní konotace zmíněné v předchozím bodu; c) tvoření slov pomocí superlativních prefixů (např. ultra-, extra-, super-) ve spojitosti s hyperbolickým charakterem reklamního jazyka.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.