Sociálně vyloučení v procesu mezigenerační učení

Logo poskytovatele
Logo poskytovatele
Autoři

PEVNÁ Kateřina

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Intergenerational learning; social exclusion; Roma
Popis Příspěvek je dílčí výstupem mého disertačního projektu, který je zacílen na popis a analýzu mezigeneračního učení u sociálně vyloučených osob. Téma sociálního vyloučení, jakožto konceptu, který je v dnešní době jedním z hlavních témat diskusí o sociálních systémech a boji s chudobou napříč celou Evropskou unií se zde propojuje s tématem mezigenerační transmise, konkrétně u osob, které se jsou výše jmenovaným jevem zasaženy nebo ohroženy. Příspěve akcentuje zejména teoretická váchodiska výzkumu a jeho první metodologické kroky, jak na úrovni kvantitativní, tak kvalitativní.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.