AKTUALIZOVANO: Kontaktovat techniky CIT FF můžete i během režimu v home office

11. 3. 2021

Aktualizace: Nyní se může technik připojit k Vašemu PC na dálku pomocí aplikace AnyDesk.

Naše techniky můžete kontaktovat i v případě, že máte problémy s technikou při práci z domova – mohou se v případě potřeby na dálku připojit k vašemu počítači a problém vyřešit ve spolupráci s vámi. 

První krok – zaslání požadavku 

Kontaktovat nás můžete jako vždy e-mailem na cit@phil.muni.cz nebo pomocí požadavkového formuláře. 

Do požadavku je vhodné uvést, zda se jedná o: 

  1.  pracovní notebook připojený z domu, 
  2. soukromý notebook nebo počítač, používaný pro práci z domova,
  3. počítač v kanceláři. 

Rychlejšího řešení docílíte také uvedením čísla mobilního telefonu, na němž vás technik může kontaktovat. 

Druhý krok – vzdálené připojení technika 

Technik vás bude následně telefonicky kontaktovat na uvedeném čísle a připojí se k vašemu počítači prostřednictvím programu AnyDesk. 

Notebooky a kancelářská PC v centrální správě (přihlášení pomocí UČO a sekundárního hesla) mají program nainstalován – najdete jej vyhledáním přes tlačítko START (viz přiložený screenshot). 

Jestliže nepracujete na počítači z centrální správy, je potřeba program stáhnout na stránce Vzdálená podpora – pokud jej stáhnete předem, bude vyřízení požadavku rychlejší, děkujeme. 


Více článků

Přehled všech článků

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.