School factors determining learning achievements (VUFVI)
- Project Identification
- MUNI/A/1401/2022
- Project Period
- 1/2023 - 12/2023
- Investor / Pogramme / Project type
-
Masaryk University
- Specific research - support for student projects
- MU Faculty or unit
-
Faculty of Arts
- doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
- Mgr. Tereza Kolumber
- Tomáš Lintner, MA
- Mgr. Karolína Malíková
- Mgr. Jana Navrátilová, DiS.
- Mgr. Ivo Rozmahel
- Mgr. Bc. Radim Schottl
- Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
- prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
- Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
- Mgr. Jakub Vlček
- Bc. et Bc. Barbora Zavadilová, MPhil
- Mgr. Denisa Zimová
- doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
Projekt je koncipován jako obsahová a metodologická podpora výzkumných aktivit studentů doktorského studia programu Pedagogické vědy na Ústavu pedagogických věd FF MU. V centru pozornosti podporovaných doktorských výzkumů jsou procesy učení a to primárně ve vzdělávacích institucích. Zahrnutá šetření spojuje široký teoretický rámec, v němž jsou konceptualizovány rozmanité faktory přispívají k vysvětlení variability různých výstupů učení ve školním prostředí. Analyzovány jsou tak komunikační a didaktické aspekty výuky, charakteristiky učitelů i žáků nebo faktory spojené s vedením a kulturou školy. Stranou přirozeně nezůstávají samotní žáci a jejich rodinný či vrstevnický kontext. Studentské výzkumy zastřešené v tomto rámci dále profilují obor, šetření mají význam pro vzdělávací praxi i politiku, stejně jako pro rozvoj metodologie výzkumu pedagogických věd.
Sustainable Development Goals
Masaryk University is committed to the UN Sustainable Development Goals, which aim to improve the conditions and quality of life on our planet by 2030.
Publications
Total number of publications: 1
2023
-
Role digitálních technologií v rodině očima rodičů
Year: 2023, type: Conference abstract