Formativní hodnocení v praxi učitele: několik tipů do výuky nejen pro začátečníky

Authors

KOLUMBER Tereza

Year of publication 2021
Type Popularization text
MU Faculty or unit

Faculty of Arts

Citation KOLUMBER, Tereza. Formativní hodnocení v praxi učitele: několik tipů do výuky nejen pro začátečníky. In Učitelský měsíčník: odborný časopis pro pedagogy. Praha: Wolters Kluwer ČR, 2021, p. 17-20. ISSN 2694-9946.
Description Na českých školách je v posledních letech věnováno čím dál více pozornosti formativnímu hodnocení. Mnoho vyučujících ale nemusí být přesvědčeno o tom, zda je pro ně a pro jejich žáky vhodné. Pokud se přeci jen někteří odvážní učitelé rozhodnou ve výuce takový způsob hodnocení využít, často si ani neví rady, jak začít a jaké konkrétní techniky používat.
Related projects:

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.