Biografické učení se z předchozí vzdělávací dráhy u dospělých vysokoškolských studentů

Title in English Biographical learning from previous educational trajectory of adult students in higher education
Authors

ROZVADSKÁ Katarína

Year of publication 2021
Type Appeared in Conference without Proceedings
Citation
Description Příspěvek přináší výsledky navazujícího výzkumu na projekt GA ČR o Netradičních studentech studujících pedagogické obory v českém terciárním vzdělávání, přičemž rozšiřuje zpracování dat na oblast narativní analýzy. Data byla získána prostřednictvím biografických rozhovorů (n?=?30). Biografický přístup umožňuje výzkumníkům zjistit, jakým způsobem je učení strukturováno v čase (Alheit, 2009) a ve vyprávění. Předkládané analýzy využívají tuto možnost pro zjištění, jakým způsobem se vyvíjel vztah k učení u studentů pedagogických oborů v průběhu celé jejich vzdělávací dráhy od mateřské školy až po začátek studia na vysoké škole a jak se projevil v jejich narativech.
Related projects:

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.