Přesvědčení učitele jako klíčový faktor e-learningu. Kvalitativní výzkum vysokoškolské e-learningové výuky

Title in English Teacher's belief as a key element of e-learning. Qualitative research of e-learning at university-level teaching
Authors

ŠVAŘÍČEK Roman ZOUNEK Jiří

Year of publication 2007
Type Article in Proceedings
Conference Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2007
MU Faculty or unit

Faculty of Arts

Citation
Field Pedagogy and education
Keywords e-learning; qualitative research; high schools
Description Příspěvek prezentuje výsledky kvalitativního výzkumu vysokoškolské e-learningové výuky. Nejprve jsou popsány charakteristiky daného e-learningového prostředí (zejména pak výhody a nevýhody), dále způsob nahlížení učitelů z pedagogického a didaktického hlediska na e-learningovou výuku a nakonec je vylíčeno, jakou konkrétní podobu může mít vysokoškolská výuka prostřednictvím e-learningových prostředků. Příspěvek poukazuje zejména na to, že učitelovo myšlení a přesvědčení hraje klíčovou roli (vedle vlivu katedry a charakteru předmětu) v tom, jakých podob bude výuka učitele nabývat. Konkrétně se jedná o výzkum systému ELF/Moodle využívaný na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity.

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.