Přesvědčení učitele jako klíčový faktor e-learningu. Kvalitativní výzkum vysokoškolské e-learningové výuky

Autoři

ŠVAŘÍČEK Roman ZOUNEK Jiří

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2007
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova e-learning; qualitative research; high schools
Popis Příspěvek prezentuje výsledky kvalitativního výzkumu vysokoškolské e-learningové výuky. Nejprve jsou popsány charakteristiky daného e-learningového prostředí (zejména pak výhody a nevýhody), dále způsob nahlížení učitelů z pedagogického a didaktického hlediska na e-learningovou výuku a nakonec je vylíčeno, jakou konkrétní podobu může mít vysokoškolská výuka prostřednictvím e-learningových prostředků. Příspěvek poukazuje zejména na to, že učitelovo myšlení a přesvědčení hraje klíčovou roli (vedle vlivu katedry a charakteru předmětu) v tom, jakých podob bude výuka učitele nabývat. Konkrétně se jedná o výzkum systému ELF/Moodle využívaný na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.