Učení v různých kontextech
- Project Identification
- MUNI/A/1047/2019
- Project Period
- 1/2020 - 12/2020
- Investor / Pogramme / Project type
-
Masaryk University
- Grant Agency of Masaryk University
- Category A
- MU Faculty or unit
-
Faculty of Arts
- Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
- Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
- Mgr. Martina Bruzlová
- Mgr. Nicol Dostálová
- Mgr. et Mgr. Klára Harvánková
- doc. PhDr. Petr Hlaďo, Ph.D.
- Mgr. Klára Holíková
- Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
- doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
- Tomáš Lintner, MA
- Mgr. Martin Majcík
- Mgr. Markéta Minaříková
- Mgr. Barbora Nekardová
- doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
- prof. PhDr. Milan Pol, CSc.
- Mgr. Ingrid Procházková, Ph.D.
- prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.
- Mgr. Katarína Rozvadská
- doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
- Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
- Mgr. Tereza Vengřinová
- doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
Cílem projektu je obsahová i metodologická podpora vlastních výzkumných aktivit studentů doktorského studia studijního programu Pedagogika na Ústavu pedagogických věd FF MU. Konceptuálním rámcem pro doktorské výzkumné projekty jsou procesy učení. Výzkumné aktivity jsou zaměřené jak na samotné procesy učení, tak na faktory a jevy související s učením v rozmanitých institucionálních kontextech. Sledovaná témata profilují obor, jejich zkoumání má význam pro vzdělávací praxi i politiku, stejně jako pro rozvoj výzkumné základny a metodologii výzkumu v pedagogických vědách.
Publications
Total number of publications: 19
2020
-
Akademická a sociální integrace studentů do studia na vysoké škole
Year: 2020, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Čo ovplyvňuje tvorbu rovesníckych vzťahov? analýza sociálnych sietí v triedach českých základných škôl
Year: 2020, type: Conference abstract
-
Čtení a oční pohyby u žáků s dyslexií
Year: 2020, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Dialogické vyučování. Workshop profesního vzdělávání učitelů
Year: 2020, type:
-
Key motivational factors affecting teachers’ long-term engagement in school projects
The New Educational Review, year: 2020, volume: 2020, edition: Volume 59
-
Pedagogický rozvoj vysokoškolských učitelů
Year: 2020, type: Conference abstract
-
Peer Review in Czech Education: A Recognized but Somewhat Neglected Tool for School Development
School Peer Review for Educational Improvement and Accountability. Accountability and Educational Improvement, year: 2020, number of pages: 18 s.
-
Perception of Technology-Enhanced Learning by Medical Students: an Integrative Review
Medical Science Educator, year: 2020, volume: 30, edition: 4, DOI
-
Podpora školní adaptace dětí-cizinců. Náhled do české a norské praxe
Year: 2020, edition: 1. vyd., number of pages: 163 s.
-
Siete vo vzdelávaní: Možnosti využitia analýzy sociálnych sietí v pedagogickom výskume
Studia paedagogica, year: 2020, volume: 25, edition: 3, DOI