Hodnocení vnímané připravenosti učitelů a konstrukce kontrolní skupiny s využitím metody Propensity score matching

Authors

ZAVADILOVÁ Barbora KUNC Michal

Year of publication 2022
Type Conference abstract
Citation
Description Představovaný příspěvek se věnuje metodě konstrukce srovnávací skupiny pro učitele, případně studenty učitelství, při dotazování učitelského dotazníku TALIS (OECD, 2018). Použitá metoda Propensity Score Matching je statistická metoda, typicky využívaná pro lepší odhad efektů intervencí – slouží k očištění vlivů proměnných specifických pro intervenční skupinu. Vzniklá metoda poskytuje sebehodnocení učitele ve statisticky soudržných indexech, které se zaměřují na klíčové dovednosti učitele. V širším výzkumném projektu VEPVU byl rovněž vyvinut veřejně dostupný software k sebehodnocení učitelů s využitím metody propensity score matching a automatizovaných vyhodnocením ve srovnání s vybranou populací.
Related projects:

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.