Jak se vyznat v babylonské krajině? Kritéria kvality kvalitativního výzkumu

Autoři

ŠVAŘÍČEK Roman ŠEĎOVÁ Klára

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Acta Universitatis Palackianae Olomoucensis Facultas Philosophica
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Education; peer auditing; criteria; qualitative research; quality of qualitative research; peer audit
Přiložené soubory
Popis Příspěvek pojednává o kritériích kvalitativního výzkumu, která jsou navrhována pro zlepšování kvality výzkumných zpráv. Díky tomu dnes v teoretické literatuře existuje tolik různých konceptů kritérií, že je velmi obtížné se v této babylónské krajině kritérií orientovat. Autoři příspěvku si proto vybrali jednu techniku, audit kolegů, a tu testovali. Dospěli ke zjištění, že technika audit kolegů vede spíše k novým tématům, než k potvrzení platnosti závěrů.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.