Kolektivita v dialogickém vyučování: intervenční studie (CoDiTe)
- Kód projektu
- GA21-16021S
- Období řešení
- 1/2021 - 12/2023
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Grantová agentura ČR
- Standardní projekty
- Fakulta / Pracoviště MU
- Filozofická fakulta
The aim of the project is to explore how we can make classroom dialogue more productive and at the same time equalize learning opportunities of students.
Publikace
Počet publikací: 11
2022
-
A social network perspective on formation of peer relationships in Czech lower-secondary classrooms
Issues in Educational Research, rok: 2022, ročník: 32, vydání: 1
-
Ať jsou všichni žáci slyšet: Jak zapojit do výukové komunikace všechny žáky ve třídě
Rok: 2022, druh: Popularizační texty
-
Problém tichých žáků a jejich příležitostí k učení
Rok: 2022, druh: Vyžádané přednášky
2021
-
Classroom Space and Student Positions in Peer Social Networks : An Exploratory Study
Studia paedagogica, rok: 2021, ročník: 26, vydání: 2, DOI
-
Co je důležitější pro žákovské učení : dávat v hodině pozor, nebo mluvit?
Rok: 2021, druh: Další prezentace na konferencích
-
Co víme o výukové komunikaci
Rok: 2021, druh: Vyžádané přednášky
-
Is dialogic teaching sustainable? Portrait of a teacher three years after completing a teacher development programme
Dialogic Pedagogy: An International Online Journal, rok: 2021, ročník: 9, vydání: 1, DOI
-
Kvantifikace dat v kvalitativním výzkumu
Rok: 2021, druh: Vyžádané přednášky
-
Student oral participation and silent behavioral engagement
Rok: 2021, druh: Další prezentace na konferencích
-
Students’ Participation and Equality of Treatment in Classroom Discourse
Rok: 2021, druh: Další prezentace na konferencích