Strategie učení se profesní roli u absolventek sociálně pedagogických oborů

Logo poskytovatele
Autoři

KÁNSKÁ Martina

Rok publikování 2012
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Pracovní prostředí můžeme nahlížet jako jednu z edukačních realit, ve které se odehrávají procesy učení a vyučování (srov. Průcha, 2009a in Průcha ed., 2009, s. 13-14). V rámci tohoto příspěvku se zabývám tím, jak se učí profesní roli absolventky sociálně pedagogických oborů, ke kterým se v současnosti nevztahuje konkrétní profese sociálního pedagoga. Navíc zatím neexistuje jednotné pojetí obsahu sociální pedagogiky jako oboru vysokoškolského studia (srov. Kraus, 2008). Lze tedy předpokládat, že konkrétní profesní roli se tak absolventky učí bezprostředně po nástupu do zaměstnání. V rámci tohoto příspěvku se zaměřuji na strategie učení se profesní roli, které uplatňují absolventky sociálně pedagogických oborů v pracovním prostředí konkrétních neziskových organizací.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.