Komunikační média, procesy a kontexty jako nástroje, které formují mediální obsahy uměleckých výtvarných textů (na příkladu koláže „Mozek“ M. Huptycha)

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Fakultu sociálních studií. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

PAVELKA Jiří

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Médiá a umenie - Megatrendy a médiá 2012
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
www http://pavelka.weebly.com/komunika269niacute-meacutedia-procesy-a-kontexty.html
Obor Písemnictví, mas-media, audiovize
Klíčová slova interpretation; communication media; processes and contexts; visual art text
Popis Studie vychází z předpokladu, že mediované obsahy vznikají v procesech komunikace v myslích čtenářů jako důsledek časoprostorové určené konzumace znakových textů a ž jejich podoba závisí na znakové struktuře textu, na komunikačních kompetencích a dovednostech čtenáře, na komunikačních kontextech, do ktercýh se producent znakového textu a čtenář dostává, na tom, jaká komunikační média znakový text nesou. Studie si klade za úkol zjistit, jakým způsobem dané determinanty formují obsahy mediované uměleckými výtvarnými texty a jaké mezi nimi bvznikají korelace. Studie tuto problematiku zkoumá a na příkladu koláže "Mozek" M. Huptycha.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.