Možnosti a limity sémioticko-funkcionální a diskurzivní analýzy: Na příladu reklamy Understanding is everything

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Fakultu sociálních studií. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

PAVELKA Jiří

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Diverzita v spoločenských vedách. HUMAN COMMUNICATION STUDIES Vol. 11
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
www http://www.kvsbk.sav.sk/ZbornikQAK2012_Diverzita_v_spolocenskych_vedach.pdf
Obor Písemnictví, mas-media, audiovize
Klíčová slova text; advertising; semiotic analyses; narrative analyses; dicourse analyses
Popis Studie zkoumá s pomocí nástrojů strukturalisticko-funkcionální a diskurzivní analýzy reklamní text Understanding is everything společnosti Gulf Oil Corporation, který byl publikován v roce 1984. Pokouší se odpovědět na otázku, které komunikačně produkční kontexty, kódy a diskurzy konstruují tento text a mediované obsahy s tímto textem spojené. Hlavním cílem studie je vyhodnotit možnosti a limity strukturalisticko-funkcionální a diskurzivní analýzy v oblasti reklamní a obecně masové komunikace.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.