Komunikační média, procesy a kontexty jako nástroje, které formují mediální obsahy uměleckých výtvarných textů (na příkladu koláže „Mozek“ M. Huptycha)

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Fakultu sociálních studií. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

PAVELKA Jiří

Rok publikování 2010
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
Popis Studie vychází z předpokladu, že mediované obsahy vznikají v procesech komunikace v myslích čtenářů jako důsledek časoprostorově určené konzumace znakových textů a že jejich podoba závisí na znakové struktuře textu, na komunikačních kompetencích a dovednostech čtenáře, na komunikačních kontextech, do kterých producent znakového textu a čtenář dostává, a na tom, jaká komunikační média znakový text nesou. Studie si klade za úkol zjistit, jakým způsobem dané determinanty formují obsahy mediované uměleckými výtvarnými texty a jaké mezi nimi vznikají korelace. Studie tuto problematiku zkoumá na příkladu koláže „Mozek“ M. Huptycha.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.