LMS pro blended learning

Logo poskytovatele
Autoři

ČERNÝ Michal

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference MMK 2014
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2014.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova e-learning; LMS; blended learning; technology in education
Popis Velká většina e-learningových prostředí je zaměřená na tvorbu čistě distančních kurzů, které většinou vyžadují systematické a promyšlené budování. V prostředí primárního, sekundární i terciálního školství je přitom často vhodné tyto nástroje používat spíše jako doplněk presenčního vzdělávání, nebo jako nástroj pro práci s převrácenou třídou. Příspěvek se zaměří na Google Classroom a OpenClass, který je na takový přístup k LMS zaměřen.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.