Využití výzkumu v poradenské praxi, aneb jak se rodí inovace poradenských služeb

Autoři

HLOUŠKOVÁ Lenka FERDANOVÁ Jitka VESELÁ Jana

Rok publikování 2015
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Příspěvek si klade za cíl představit dílčí výstupy z kvalitativního výzkumného šetření potřeb vysokoškoláků provedeného mezi studenty Masarykovy univerzity, kteří využili služeb Kariérního nebo poradenského centra MU. Protože poradenské služby by měly reagovat na aktuální potřeby cílové skupiny, budeme věnovat pozornost dvěma typům potřeb, které jsme identifikovaly z výpovědí našich respondentů. Jedná se o potřeby nevyjadřované a vyjadřované, které vznikají v různých obdobích studia na vysoké škole. Popisem nevyjadřovaných a vyjadřovaných potřeb vymezíme prostor pro inovace poradenských služeb.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.