Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ– metodologie výzkumu a průběh předvýzkumu.

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

CHVÁLOVÁ Marie

Rok publikování 2015
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Předkládaný příspěvek se zabývá metodologií zamýšleného výzkumu a průběhem předvýzkumu realizovaného na jaře 2015. Vedle krátkého shrnutí teoretických východisek je popsáno schéma výzkumné metodologie včetně výzkumných cílů, otázek a pracovního postupu. Zpráva z předvýzkumu popisuje jeho průběh a zvolenou metodologii, jeho přínos, možná úskalí a možnosti dalšího postupu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.