Kritéria a dynamika hodnocení žáků pedagogem

Autoři

DREXLEROVÁ Anna

Rok publikování 2016
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Příspěvek prezentuje výzkumný záměr a vybrané výsledky disertační práce, která se zabývá problematikou utváření a stabilizování vztahu učitele a jeho žáků, přičemž jako se základním ukazatelem vztahu pracuji s hodnotícím úsudkem učitelky. Cílem předloženého příspěvku je zodpovědět dvě výzkumné otázky: 1) Na základě jakých žákovských charakteristik si učitelka vytváří úsudek o jednotlivých žácích? 2) Jak se učitelčino hodnocení žáků mění v průběhu 1. pololetí školního roku?
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.