Životní spokojenost začínajících učitelů

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

MAREŠ Jan KOHOUTEK Tomáš

Rok publikování 2017
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Příspěvek shrnuje výsledky výzkumné studie N=380 začínajících učitelů z šesti krajů ČR zaměřené na dílčí aspekty jejich profesní socializace (žáci, škola, kolegové, vedení, rodiče a kumunita a společenský kontext) a jejich životní spokojenost ve vztahu k rozhodnutí setrvat v profesi učitele (na stejné či jiné škole) či učitelskou profesi opustit. Výsledky jsou diskutovány v kontextu podpory začínajících učitelů školními psychology.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.