Förderung der Selbstevaluation von Lernenden im Fremdsprachenunterricht

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Podpora rozvíjení sebehodnocení učících se v kontextu výuky cizích jazyků
Autoři

VELIČKOVÁ Jana

Rok publikování 2017
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Sebehodnocení učících se (žáků/studentů) je důležitým cílem výuky cizích jazyků, protože významně přispívá ke zvyšování motivace studentů, pomáhá rozvíjet studenty jakožto autonomní osobnosti, a navíc podporuje jejich schopnost celoživotního učení. Jak mohou učitelé podporovat sebehodnocení studentů ve třídě? Příspěvek uvádí prakticky orientované modely zabývající se procesem rozvíjení autoregulačních dovedností, které zahrnují i sebehodnocení. Konkrétně jsou prezentovány Zimmermannův cyklický model rozvíjení autoregulace a čtyřstupňový model pro zavádění sebehodnocení do výuky autorů Rosse a Rolheisera.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.