Autonomie žáka v cizojazyčné výuce na primárním a sekundárním stupni vzdělávání

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

ZEISEK Adam

Rok publikování 2018
Druh Článek ve sborníku
Konference Výzkum v didaktice cizích jazyků
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova Learner autonomy; action research; primary school pupil; learning strategies; motivation; foreign language education
Popis Tato přehledová studie se zabývá výzkumy zaměřenými na rozvoj autonomie žáků při výuce cizích jazyků na primárním a sekundárním stupni vzdělávání. Autor také na úvod stručně popisuje současný stav poznání v oblasti autonomie žáka. Dále představuje pět výzkumů, které se zabývají autonomií žáka a jak je ovlivněná dalšími vědními disciplínami. Ve čtyřech případech se jedná o kvalitativní výzkum (z toho dvakrát intervenční akční výzkum) a jednou kvantitativní výzkum.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.