Design-Based Research of an ESP Coursebook: Evaluation of the Coursebook Pilot Version

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Konstrukční výzkum učebnice pro výuku ESP: Hodnocení pilotní verze učebnice
Autoři

ELLEDEROVÁ Eva

Rok publikování 2019
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Folio, Journal of the Materials Development Association MATSDA
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://www.matsda.org/folio-issues.html
Klíčová slova design-based research; ESP coursebook; evaluation criteria; tests; use of English; reading; listening; coursebook redesign
Popis Článek prezentuje první výsledky získané z hodnocení pilotní verze učebnice prostřednictvím dotazníkového šetření a testování znalostí a dovedností studentů. První část se zaměřuje na vývoj systému hodnotících kritérií a konstrukci didatických testů. Druhá část analyzuje a vyhodnocuje výzkumná zjištění. V závěru je diskutována kvalita učebnice a požadavky na její přepracování.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.