Evidence–Based Practice for Psychologists in Education : A Comparative Study from the Czech Republic, Slovakia, and Slovenia

Název česky Na důkazech založená praxe školních psychologů : srovnávací studie z České republiky, Slovenska a Slovinska
Autoři

JURIŠEVIČ Mojča LAZAROVÁ Bohumíra GAJDOŠOVÁ Eva

Rok publikování 2019
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Psychology in Russia
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www http://psychologyinrussia.com/volumes/pdf/2019_4/Psychology_4_2019_79-100_Juri%C5%A1evi%C4%8D.pdf
Doi http://dx.doi.org/10.11621/pir.2019.0405
Klíčová slova school psychology; applied psychology; evidence-based practice; quality assurance; psychological science
Přiložené soubory
Popis Tématem textu je využívání praxe založené na důkazech školními psychology v České republice, Slovinsku a Slovensku. Autorky představují výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zjistit, jak využívají psychologové pracující ve školských institucích principy praxe založené na důkazech, ve kterých oblastech práce je využívají a s jakými překážkami a potřebami se setkávají.
Související projekty: