Teachers' perceptions of VR technologies for use in primary school education in the Czech Republic

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Názory učitelů na využití VR technologií ve vzdělávání na základní škole v ČR
Autoři

DOSEDLA Martin PICKA Karel HANZL Michal

Rok publikování 2021
Druh Článek ve sborníku
Konference ICETA 2021 19th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://ieeexplore.ieee.org/document/9726591
Doi http://dx.doi.org/10.1109/ICETA54173.2021.9726591
Klíčová slova virtual reality; education; primary school; interview;
Popis Tato studie se zabývá možnostmi využití technologie virtuální reality (VR) ve vzdělávání na druhém stupni základních škol v České republice. Vzhledem k poměrně nové a rychle se rozvíjející technologii neexistuje dostatek podobně orientovaných studií v rámci ČR. Studie využívá metody ohniskové skupiny pro poznání, jak učitelé vnímají VR a možnosti jejího nasazení ve vzdělávacím procesu. V tomto ohledu přináší studie inovativní a dosud nepublikované poznatky.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.