Analýza českých pedagogických periodik se zaměřením na školní poradenství

Autoři

KRAJŇÁKOVÁ Monika

Rok publikování 2021
Druh Článek ve sborníku
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2021/12/ONLINE-SBORNIK-FINAL.pdf
Doi http://dx.doi.org/10.5507/pdf.21.24460109
Klíčová slova school counseling; pedagogical periodicals; content analysis
Popis Školní poradenství je možné chápat jako školsko-politické téma i jako pedagogickopsychologické téma. Tento příspěvek dílčím způsobem nahlíží na toto téma z obou pohledů. Částečně nastiňuje chod organizací a výzvy (politická rovina) i proces poradenství a témata (rovina pedagogicko-psychologická). Cílem tohoto článku je tedy pojednat o tom, jakým způsobem je téma školního poradenství probíráno ve vybraných pedagogických periodikách. Přestože v našem prostředí existují specifická periodika, je toto téma v ostatních obecněji zaměřených časopisech poměrně opomíjeno.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.