Některá úskalí komunikace s integrovaným sluchově postiženým dítětem

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

PITNEROVÁ Pavla KLENKOVÁ Jiřina VÍTKOVÁ Marie

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova communication; integration; hearing impairment; personality of a hearing-impaired child; communication rules; recommendations for teachers
Popis Integrace sluchově postiženého žáka má svá specifika, která si slyšící učitel nemusí uvědomovat. Cílem příspěvku je seznámit tyto učitele s vlivem komunikace na mezilidské vztahy a na vývoj osobnosti, s problematikou sluchového postižení a přístupem ke komunikaci s nedoslýchavými žáky. Autorka vychází při výzkumu z vlastní zkušenosti učitelky i matky.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.