ICT as a Component of Educational Environment in the Tertiary Education: Students’ Approach

Logo poskytovatele
Autoři

ZUKALOVÁ Hana

Rok publikování 2011
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Článek přináší první výsledky výzkumu, ve kterém zkoumám pohled studentů na využívání ICT v souvislosti s průběhem jejich studia. Studie se soustředí především na sociální a pedagogické aspekty práce s ICT. V tomto kontextu se potvrdilo, že není možné ICT vnímat jako něco, co stojí vně celkové edukační prostředí, ale je potřeba o tomto prostředku uvažovat v souvislostech obecných i specifických, které jsou vázány na konkrétní instituci. Výzkum se snaží rozkrýt tyto souvislosti na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity a popsat pohled studentů terciárního vzdělávání na celkové edukační prostředí.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.